translator.

poniedziałek, 18 listopada 2013

wild.

Zdjęcia do tego posta powstały tego samego dnia, co poprzednia stylizacja. W podanych numerach nie doszukujcie się żadnych podtekstów :) 

Photos from this post were made the same day as the last ones. And please, no overtones :)

Kamizelka, którą mam na sobie przeleżała w szafie chyba (szacując) dwa lata, zanim doczekała się swojego debiutu. Generalnie bardzo lubię motyw panterki, ale raczej na rajstopach czy getrach. Kamizelki w tym wydaniu raczej mnie nie przekonywały, ale kiedy zestawiłam tę właśnie z dżinsową koszulą (nota bene to chyba moja ulubiona rzecz w szafie) to w jednej chwili zmieniłam zdanie. Całość jest stylowa, ale nie przestylizowana. 

The vest I'm wearing, spent around two years in my wardrobe, totally forgotten. In general, I really like this wild theme, but only on leggins or tights. Although here you can see, that such vests do look stylish, not over-stylish, with classic denim shirts.


A z tym 69 to taka mała prowokacja:)
'69' is just a little provocation :)


Szminki zdarza mi się używać średnio kilka razy w roku, ale tu pasuje idealnie. Przeraża mnie tylko ta trupia bladość, którą jeszcze podkreśliłam tym kontrastem.

I don't use lipsticks usually, but to this set it fits pefrectly. The only thing that scares me is my deathly-pale face, the lipstic only makes it whiter.




Taką torbę próbowałam kupić już od dawna. Ładny fason, koniecznie czarna, pojemna, zdolna pomieścić nawet najcięższe tomy książek, które czytam w autobusach, a przy tym nie niszcząca się po paru takich cięższych doświadczeniach. Znalazłam! Niestety, nie w lumpeksie za kilka (naście) złotych. Dobrze...
Z ciężkim sercem (i dużo lżejszym portfelem) stwierdziłam, że raz na jakiś czas mogę wydać więcej na coś, co (przynajmniej z założenia) ma mi służyć przez dłuższy czas :)

For the bag you see, I had been looking for a long time. Nicely designed,huge enough to carry all the things (many books) I need everyday plus impossible to break after few weeks. I found it! Unfortunatelly not in a SH store almost for free..But! Who cares!:)



shirt perfect jeans(sh) 12zł
vest 10zł
bag beexclusive 130zł
shoes red river(sh) 30zł
band stradivarius 18zł


10 komentarzy:

  1. Śliczne futerko :) I piękna torebka :) Pozdrawiam i zaprasza do mnie:
    http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Panterkowe futerko ! ♥
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post! I love it! :)
    Come and join my first INTERNATIONAL giveaway, win a gift of your choice! The rules are really simple. Good luck xx
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/11/international-christmas-giveaway-gift.html

    xx, Tina

    OdpowiedzUsuń
  4. I adore this vest so much.
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kamizelkę! Świetny zestaw c:
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem ! Wyglądasz przecudnie w tej kamizelce. Super, super, super ! :)

    OdpowiedzUsuń