translator.

poniedziałek, 23 grudnia 2013

waiting.

Dawno już nie było naszego outfitu, najwyższa pora nadrobić zaległości. W planie mamy jeszcze pokazać Wam nasze stylizacje sylwestrowe, a jeszcze wcześniej chcemy przedstawić inspiracje na tę szczególną noc :) 

It's been a long time since our last posted outfit, now it's time for one! We're also going to show you some inspirations and our own outfits for the NYE:). But first let's continue with the topic.

Jako, że jestem wielkim zmarzluchem, nie ma mowy żebym wyszła z domu bez grubego szala, ciepłej kurtki (w dzisiejszym przypadku kożucha) i nauszników (ostatnio miła alternatywa dla czapki).  

Becaue I get cold so easily, there's no way to see me without a thick scarf, a warm jacket and earmuffs. 


Kożuch wbrew pozorom jakie sprawia na żywo, jest dość ciepły. To moje ulubione okrycie wierzchnie. I uwaga...oczywiście kupiłam go w lumpeksie :) 

The jacket which doesn't look that warm is a very thick one. It's one of my favourites I guess! And of course..I bought it in a SH!








Uwierzycie, że to buty na zimę? Bardzo lekkie, ciepłe dopasowane. Cena mnie przeraziła, ale właśnie czegoś takiego szukałam. Z zakupami miałam spory problem. Mam wrażenie, że cięgle jeszcze w większości sklepów numerem 1 są oficerki...

And the shoes are just great, perfect for winter! Their price shocked me a bit but well...this is what I was looking for..;)




earmuffs no name 20zł
sheepskin coat h&m (sh) 50zł
sweater cubus (sh) 20zł
pants vero moda 40zł
scarf no name (sh) 10zł
necklace made by Ola
boots local shop 250zł







25 komentarzy:

  1. bardzo fajna i ciepła stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt ! :)
    Pięknie wyglądasz ! :) Mmm ciepło :)
    Zapraszam Cię i również liczę na komentarz :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely jacket and ear muffs! You look adorable!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie nauszniki

    MERRY CHRISTMAS * * *

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ! Stylizacja idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tutaj pierwszy raz, ale zapewne nie ostatni ; ) Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ! świetna stylówka :) bardzo mi się podoba :D

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne nauszniki!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mistrzowskie nauszniki :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń